Get your dropdown menu: profilki

środa, 19 listopada 2014

Sezon II, Opowiadanie 2

"Who are you?"
- Kim jesteś?- spytała zdziwiona Mirta
Ale już jej nie było...
- Dziwne... Najpierw trzy Wiedźmy, potem strata KlauDii, następnie odejście z Clubu Hotix a teraz jeszcze ta dziwna postać...- myślała Mirta
I wtem nadleciały Hotix...
- Co wy tu robicie?- spytała już zdenerwowana Mirta
- Nic, po prostu musisz być w naszym Clubie, bez ciebie nie będzie to samo!!!- krzyczała Phoenix
- Okey, zostaje, ja to powiedziałam w nerwach! Przepraszam!- powiedziała już spokojnym tonem Mirta
- Super!- krzykneły Hotix
- Ale posłuchajcie, przydarzyło mi się coś na serio dziwnego!
- Co? Opowiadaj...- powiedziała Ibby
- Dokładnie 5 minut przed tym jak nadleciałyście, nad jeziorem spotkałam dziwną postać... Twierdziła ona, że jest moją siostrą, bo powiedziała do mnie "siostrzyczko"... Dziwne.- powiedziała rozkojarzona Mirta
- Jejku, teraz mamy kolejną zagadkę do rozwiązania!- powiedziała zafascynowana tą informacją Ibby
- Okey, to co robimy?- spytała Kara
- Najpierw trzeba wrócić do Alfei i opowiedziec o wszystkim dyrektor Faragondzie!- powiedziała Phoenix
- Świetny pomysł! Lecimy!- krzykneła Mirta
W Alfei...
Dziewczyny przyleciały na dziedziniec Alfei, zdjeły postać czarodziejki i miały zamiar pójść do gabinetu, ale przez głośniki usłyszały głos dyrektor Faragondy, która powiedziała:
- Mirta, Phoenix, Ibby, Crystal, Kara i Layla, czyli czarodziejki z clubu Hotix, proszone są o jak najszybsze dotarcie do gabinetu dyrektora.
- Ciekawe o co chodzi?- spytała Layla
- Sprawdźmy to!- powiedziała Crystal
I poszły do gabinetu Faragondy...
- Dzień dobry Pani dyrektor, wzywała nas Pani?- spytały Hotix wchodząc do gabinetu
- Tak, proszę wejdźcie!- powiedziała Faragonda
- Pani Faragondo, musimy pani coś ważnego powiedzieć!- zaczeła Ibby
- Poczekaj Ibby, może najpierw, ja wam powiem..- przerwała Faragonda
- Dobrze, słuchamy!- powiedziała Phoenix
- Otóż, 15 minut temu, dostałam wiadomość, od Ziemskich Czarodziejek, o tym, że potrzebują pomocy, bo Ziemię zaatakowali dwaj Czarnoksiężnicy: Cyros i Lyros! Prosiły o pomoc z naszej strony, dlatego postanowiłam, że  to wy polecićie na Ziemię i pomożecie Ziemskim Czarodziejkom w walce Czarnoksiężnikami, ponieważ udało się wam pokonać trzy Wiedźmy, to myślę, że nas nie zawiedzicie, a teraz powiedzcie, to co chciałyście mi powiedzieć!- powiedziała Faragonda
- Pani Faragondo, oczywiście przyjmujemy pani zadanie i polecimy na Ziemię, ale wcześniej chciałabym pani powiedzieć, że pół godziny temu, gdy byłam nad jeziorem Lifrinus, spotkałam dziwną, postać, która twierdziła, że jest moją siostrą! Czy jest to może duch KlauDii?- spytała Mirta
- Hyyym? Nie wykluczone, ale też nie jest wykluczone to, że to może jest jakaś twoja zaginiona, starsza siostra o której nikt nie słyszał, ale pojawiła się dopiero teraz, gdy potrzebujesz pomocy!- powiedziała dyrektorka
- Ale dlaczego dopiero teraz?- spytała Mirta- Dlaczego dopiero teraz, gdy nie ma KlauDii?- dodała po chwili
- Tego nie mogę ci powiedzieć, na to musisz sobie odpowiedzieć sama.- powiedziała Dyrektor Faragonda
- Dziękuję pani dyrektor, my już pójdziemy spakować się do podróży!- powiedziała Mirta
- Dobrze, tylko jak się spakujecie to przyjdzicie mi powiedzieć, bo muszę wam jeszcze coś dać!- powiedziała tajemniczo Faragonda
- Do widzenia!- powiedziały chórem Hotix
I poszły do swojego pokoju spakować się do podróży...

Jak się podobało kolejne opowiadanie Clubu Hotix?
PS: Czarodziejki z Clubu Hotix, proszę o odpowiedzenie mi na pytanie, które jest napisane w poście roboczym, na naszym blogu! Dziękuję ^^

Brak komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze!