Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 27 maja 2014

Opowiadanie cz.2

Hejka! Już jestem, sorki, że tak długo nie pisałam, ale u mnie od niedzieli, codziennie wieczorem były burze, i nie mogłam być na kompie, ale już jestem, i mam dla was drugie opowiadanie o Clubie Hotix!

"Transformation"
Dziewczyny, pobiegły, na lekcję transformacji, lecz zanim weszły do sali lekcyjnej, poczuły, coś w rodzaju dziwnego przepływu energii, która przepłyneła, przez ich ciało, i nagle, wszystkie zaczeły, się przemieniać...

Mirta! Czarodziejka Smoczego Płomienia!

Phoenix! Czarodziejka Płomienia Feniksa!

Ibby! Czarodziejka Zielonego Płomienia!

KlauDia! Czarodziejka Powietrza!

Layla! Czarodziejka Wodno- Przyrodnicza!

Crystal! Czarodziejka Wody!

Kara! Czarodziejka Miłości!

I w tym momencie, z sali lekcyjnej, wyszedł profesor Wizgiz, i zobaczył, że dziewczyny stały się czarodziejkami, i powiedział:
- No, No, Jestem pod wrażeniem, nawet nie byłyście, jeszcze na żadnej lekcji, a już potraficie się przemieniać, Czuję, że wyrosną, z was potężne czarodziejki...
- Panie profesorz, czy dostaniemy za to karę, że za wcześnie się przemieniłyśmy...- spytała zaniepokojona Crystal
- Ależ Nie, a raczej powinnyście dostać, nagrodę, bo rzadko, kiedy pierwszoklasistki, jeszcze przed lekcją, same potrafią się przemieniać! Jak to zrobiłyście?
- Nie wiemy! Po prostu się przemieniłyśmy!
- Dobrze, to w nagrodę, daję wam całe wolne popołudnie! Co wy na to?
- SUPER!!! -wykrzykneły razem, co była nadal, bardzo dziwne...

I jak wam się podobało, opowiadanie, jutro powinno być kolejne... Wybaczcie, że takie krótkie... :(

Brak komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze!