Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 19 marca 2017

Odświeżenie Hotix!

Witam, mili czytelnicy, których pewnie garstka! :D A wita się z Wami... a z tej strony... rany, to brzmi tak typowo... Po prostu cześć, tu Gejb. Tak, muszę być wszędzie, ale dzisiaj nie o tym.
Ostatnio trochę bawiłem się z szablonami na Winx RP i gdy już skończyłem szablon, zaczęło brakować mi obiektów "ćwiczeń". Zabrałem się za swojego bloga. Moi znajomi zauważyli, że bardzo dobrze sprawdzam się w takim zajęciu, więc powierzyli mi szablony swoich blogów. I teraz chamska reklama jakbym wszędzie indziej tego nie wciskał:


Muszę przyznać, iż efekt końcowy szablonów wszystkich stron, łącznie z Hotiksem, bardzo mnie satysfakcjonuje. Ale do sedna.
Jedna z tutejszych administratorek, Phoenix, napisała do innych, czy by mnie nie przyjęli, abym zajmował się szablonem. Ja oczywiście zgodziłem się od razu po wyrażeniu przez Phoenix takiej chęci. Nie ukrywam; poprzedni szablon był zbyt pstrokaty, strona zacinała się, powoli ładowała, a na dodatek każdego wchodzącego, nawet gościa, atakowała upiorna muzyka Mythiksu. Teraz już jej nie ma, można odetchnąć z ulgą, hehe. Administracja przyjęła prośbę Phoenix  i na drugi dzień wziąłem się do roboty. A było co robić.
Niemniej jednak, mam nadzieję, że podoba Wam się nowy szablon. Jak będą jakieś niedogodności, to pisać do mnie; ja się tym będę zajmować.
PS. Mam ochotę też pozmieniać inne rzeczy, stay tuned.


Brak komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze!