Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 29 czerwca 2014

opowiadanie 14

                                                               Eternal mystery
 Hotix wruciły do Alfei odpocząć po ostatnich wydarzeniach
Wszstkie były Weselze niż ostatnia jednak że Karine coś neciło dlatego crydtal chciała wiedzieć w końcu to jej była siostra
--Karino co się stało?-spytała nimfe Crystal
-Nie ważne-odpowiedziała nimfa
-Ważne jestem twoja siostra powinnam wiedzieć powiedz czemu ostatnio jeśteś taka smutna?-spytała Crystal
-No dobrze powiem ci widzisz ..-nie dokończyła bo Crystal wzieła ją do reszty 
-Karino to że jesteś bezcielesna możesz wszstkim powiedzieć-powiedziała Ibby
-Właśmnie no wiedz mów-dokończyła Mirta
-No więc widzicie znałam kiedyś leodawnie nadie i Mirande byłyśmy nimfami tak jak ja lecz pewne misji coś nas jakby skłuciło pokuciłyśmy się os strategie leodawnia i nadia odeszły aja zostałam z Miranda . Jako jedyna mi wieżyła gdy patrolowałyśmy wymiar magix pojawiły się trix zaatakowały nas Nie wiedziałam że Miranda z nimi wspułpracuje dlatego zaufałam jej trix szukały nosicielki plomienia smoka i feniksa oraz zielonego płomienia miały się podzielić z Miraną Leodawnia i Nadią
Lecz wiedziały że ja znam przepowiednie dlatego chciały mnbie zniszczyć i nagle żuciły wemnia czar bezcielesności i zmieniły mnie w to kim teraz jestem jednak uciekłam z pola bitwy aone szukają was zdzwiło was czemu pheonix miała tyle szans na zdobycia nowej mocy a nie skorzystała zniej dlatego że wiedzimy niechcą by ona zdobyła enchatix mnie to nie tyczy bo mam sirenix-dokończyła Karina łzy spłyneły po jej policzkach
-Nie buj się karino pokonamy je raz na zawsze-powiedziała Kara i ją potych słowach przytuliła
Nagle Faragonda zawołała Hotix do swojego gabinetu
-Hotix musicie lecieć na Kyrix ponieważ wiedzimy które wa poszukiwają sieją groze i zniszczenia na tej planecie-odpwoeidziała Faragonda
-Onie to moja planeta nie pozwole by te weidzimy mi znsizczyły planete dalej hotix-krzykneła Kara
Hotix teleportowały się na planetę lecz zapużno na Kyrix prawie niistniało
Kara się załamała nie maiła ochoty patrzyć na przyszłości tak wyglądajaącej jej planety postanowiła działać


Podobało się wam? Chcecie dalej?Piszcie w komach!

1 komentarz:

  1. Blog został nominowany do LBA. Szczegóły: http://klub---winx.blogspot.com/2014/06/LBA.html

    OdpowiedzUsuń